Armband på memorywire...



Ett armband på memorywire. Här har jag använt gummislang, glas- och metallpärlor.
Som avslut en ögla på memorywiren där jag satte en berlock.



Ytterligare ett armband på memorywire. Detta armband har vår rara Kersti gjort.
Hon har använt sötvattenspärlor, bergskristallchips, metallpärlor och glaspärlor i
lila nyanser.

Att göra dessa armband på memorywire är lite beroendeframkallande.....det är
med andra ord jättekul! :-)

Nä, nu blir det en stund framför tv:n för min del.

Ha en trevlig kväll

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag tycker att du har en asgrym blogg! Har du ork så slå även ett öga på min :D.

2011-05-07 @ 13:23:34
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0