Glas & verktyg, bilder m m...

 

Nu har det kommit en efterlängtad glasskärare med pistolhandtag.
Dekorer i form av fjärilar och även blommor. Confettiglas och lite till....
Nåt av det är redan inlagt i shoppen (konsthantverket.com) och några artiklar ska
få sina bilder redigerade först. Jag fotade en hel del i helgen och mannen har nu fått som uppdrag
att redigera dessa bilder. Jo, det suckas och stönas från kontoret. Många bilder blev det som ska redigeras.
Jag får kanske gå en kurs i detta ämne så jag kan ta över bildredigeringen.....

Idag har jag, Ann & Siw planerat för kommande kurser i smyckestillverkning.
Både inom glasfusing och pärlor. Vill du gå kurs hör av dej till butiken 046-812 05.
Eller släng i väg ett mail på [email protected]
Nu ska vi bara planera in datum för pärljunta också :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0