Budskap.... inspiration saknas...


Har fått in olika ringar och stavar med text. Helt fantastiska! Så klart :-)
Dom finns både med oxiderad text och helt silvrig text. Fint vilket som.

Känner att man saknar lite inspiration nu. Skulle behöva hitta den någonstans.
Jag surfar runt och tittar på olika smycken i olika tekniker. Men nix..... ingen inspiration.
Tror kanske att det har att göra med all denna snö. Det är man lite less på nu. Ja, man måste så klart ha nåt att skylla på.
Vi ska åka några dagar till stugan med barnen på sportlovet. Då plockar jag med mej min pärlor.
Kanske får jag nåt nytt gjort då.... Man kan ju alltid hoppas...
Har ni några fräcka tips får ni gärna maila mej och berätta.... gärna med bild :-)

Ha en trevlig kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0