Utlottning på vår Facebooksida...

  
Vi får hem mycket nytt nu. Och med tanke på julruschen så försöker vi hinna med att uppdatera webshoppen också. Ibland önskar man att dygnet hade några fler timmar....

Vi kör lite utlottning på vår Facebooksida. Allt du behöver göra är att "gilla" oss där och skriva en liten kommentar så deltar du i vår utlottning. Mer info finns på Facebook

Vi var ju i London härförleden... Och det var ju helt fantastiskt! Blev lite sightseeing, lite shopping och många besök i pärlaffärer. Men jag får nog ändå säga borta bra med hemma bäst. Pärlbutikerna har nog lite att lära av oss här i Sverige. Det fanns mycket pärlor i affärerna men allt exponerades väldigt tamt. Men det var en lärorik resa i alla fall :-)

Vi besökte även en del designmarknader runt Brick Lane. Och det kan jag verkligen rekommendera för er som är intresserade av konst och design. Fantastiska unga designers som hade tillverkat och designat olika saker. Allt från smycken till kläder och små börsar av ölkapsyler!? Ja, verkligen en upplevelse. Dit vill jag igen.

Och sist men inte minst min söta och rara barndomsväninna, Monica. Som så tålmodigt lät mej bo hos henne.

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0